Zwroty i reklamacje

ZWRÓCONE DOBRA

Zgodnie z prawem konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Pamiętaj jednak, że musisz poinformować nas o tym fakcie w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Towar podlega zwrotowi lub wymianie jedynie wtedy, gdy jest nienoszony, zapakowany w oryginalne opakowanie i nie nosi widocznych śladów użytkowania.

Konsument musi jednak uiścić opłatę pocztową związaną z kosztem zwrotu towaru. Zwrócimy Ci cenę zakupu produktu najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia zwracanego towaru.

Zwroty zakupionych produktów przyjmujemy wyłącznie w przypadku wysyłki poprzez program Retino. Prosimy o wypełnienie formularza on-line na naszej stronie internetowej. Etykieta od wybranego przewoźnika zostanie wysłana do Ciebie e-mailem. Nie odpowiadamy za przesyłki wysłane na nasz adres w inny sposób i nie gwarantujemy ich otrzymania.

W przypadku odbioru osobistego możesz odwiedzić nas w naszym salonie wystawowym pod adresem Františka Kadlece 40, Praga - Libeň 180 00 o każdej porze w godzinach otwarcia.

ZWROT TOWARÓW Z PERSONALIZACJĄ
Ponieważ jest to produkt wykonany na zamówienie, nie możemy go wymienić ani zwrócić.

Jeśli na etykiecie znajduje się monogram, produkt można zwrócić, jednak pobieramy opłatę w wysokości 500 CZK za etykietę.

Jeżeli monogram znajduje się na pasku: pobieramy opłatę w wysokości 730 CZK + cena za personalizację.

WYMIANA TOWARÓW
Jeśli zakupiony towar nie spełni Twoich oczekiwań, masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z procedurą zwrotu.

Następnie kwota ceny zakupu zostanie Ci niezwłocznie zwrócona i będziesz mógł zakupić wybrany przez siebie model w ramach nowego zamówienia.

Możliwość zwrotu lub wymiany wygasa w przypadku modyfikacji produktu według własnych wymagań, wykonania na wymiar lub pod torebki z inicjałami.

SKARGA

W Loro Oro staramy się produkować produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak w ciągu 24 miesięcy od zakupu wystąpią jakiekolwiek komplikacje z produktem, masz prawo do reklamacji produktu.

Procedura reklamacyjna:

Koszty wysyłki pokrywamy my.

Reklamacje przyjmujemy w przypadku wysyłki wyłącznie poprzez program Retino. Prosimy o wypełnienie formularza on-line na naszej stronie internetowej. Etykieta od wybranego przewoźnika zostanie wysłana do Ciebie e-mailem.

Nie odpowiadamy za przesyłki wysłane na nasz adres w inny sposób i nie gwarantujemy ich otrzymania.

W przypadku zwrotu osobistego możesz odwiedzić nas w naszym salonie wystawowym pod adresem Františka Kadlece 40, Praga - Libeň 180 00, w dowolnym momencie w godzinach otwarcia.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona zgodnie z prawem. Twoją reklamację rozpatrzymy najszybciej jak to możliwe, nie później niż 30 dni od jej powstania, czyli przyjęcia towaru przez naszą firmę. W przypadku dłuższych reklamacji niezwłocznie poinformujemy Cię o statusie reklamacji. O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany e-mailem.

Reklamacji nie podlegają wady powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania oraz zużycia spowodowanego niewłaściwą pielęgnacją.