ZWRÓCONE DOBRA
Zgodnie z prawem konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Pamiętaj jednak, że musisz poinformować nas o tym fakcie w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Towar podlega zwrotowi lub wymianie jedynie wtedy, gdy jest nienoszony, zapakowany w oryginalne opakowanie i nie nosi widocznych śladów użytkowania.
Konsument musi jednak uiścić opłatę pocztową związaną z kosztem zwrotu towaru. Zwrócimy Ci cenę zakupu produktu najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia zwracanego towaru.
Zwroty zakupionych produktów przyjmujemy wyłącznie w przypadku wysyłki poprzez program Retino. Prosimy o wypełnienie formularza on-line na naszej stronie internetowej. Etykieta od wybranego przewoźnika zostanie wysłana do Ciebie e-mailem. Nie odpowiadamy za przesyłki wysłane na nasz adres w inny sposób i nie gwarantujemy ich otrzymania.
W przypadku odbioru osobistego możesz odwiedzić nas w naszym salonie wystawowym pod adresem Františka Kadlece 40, Praga - Libeň 180 00 o każdej porze w godzinach otwarcia.
ZWROT TOWARÓW Z PERSONALIZACJĄ
Ponieważ jest to produkt wykonany na zamówienie, nie możemy go wymienić ani zwrócić.
Jeśli na etykiecie znajduje się monogram, produkt można zwrócić, jednak pobieramy opłatę w wysokości 500 CZK za etykietę.
Jeżeli monogram znajduje się na pasku: pobieramy opłatę w wysokości 730 CZK + cena za personalizację.
WYMIANA TOWARÓW
Jeśli zakupiony towar nie spełni Twoich oczekiwań, masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z procedurą zwrotu.
Następnie kwota ceny zakupu zostanie Ci niezwłocznie zwrócona i będziesz mógł zakupić wybrany przez siebie model w ramach nowego zamówienia.
Możliwość zwrotu lub wymiany wygasa w przypadku modyfikacji produktu według własnych wymagań, wykonania na wymiar lub pod torebki z inicjałami.
SKARGA
W Loro Oro staramy się produkować produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak w ciągu 24 miesięcy od zakupu wystąpią jakiekolwiek komplikacje z produktem, masz prawo do reklamacji produktu.
Procedura reklamacyjna:
- wypełnij formularz online w programie Retino, w którym opisujesz błędy i wady konkretnego produktu, najlepiej uzupełniony zdjęciami
- etykieta wysyłkowa zostanie wysłana na Twój adres e-mail od wybranego przewoźnika
- złożysz produkt w wybranym oddziale przewoźnika
- zaraz po otrzymaniu przesyłki wyślemy Państwu e-mail z potwierdzeniem przyjęcia torebki i przekazania jej do naprawy
Koszty wysyłki pokrywamy my.
Reklamacje przyjmujemy w przypadku wysyłki wyłącznie poprzez program Retino. Prosimy o wypełnienie formularza on-line na naszej stronie internetowej. Etykieta od wybranego przewoźnika zostanie wysłana do Ciebie e-mailem.
Nie odpowiadamy za przesyłki wysłane na nasz adres w inny sposób i nie gwarantujemy ich otrzymania.
W przypadku zwrotu osobistego możesz odwiedzić nas w naszym salonie wystawowym pod adresem Františka Kadlece 40, Praga - Libeň 180 00, w dowolnym momencie w godzinach otwarcia.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona zgodnie z prawem. Twoją reklamację rozpatrzymy najszybciej jak to możliwe, nie później niż 30 dni od jej powstania, czyli przyjęcia towaru przez naszą firmę. W przypadku dłuższych reklamacji niezwłocznie poinformujemy Cię o statusie reklamacji. O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany e-mailem.
Reklamacji nie podlegają wady powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania oraz zużycia spowodowanego niewłaściwą pielęgnacją.