I.
Przepis podstawowy
1 Niniejsze ogólne warunki (zwane dalej „warunkami”) zostały wydane zgodnie z § 1751 i nast. ustawy nr 89/2012 Dz.U. Kodeks cywilny (dalej tylko „Kodeks cywilny”)
Loro Oro trade s.r.o.
Siedziba: Voctářova 2436/3a, kod pocztowy 180 00, Praga
Identyfikator: 10835709
Numer VAT: CZ10835709
zarejestrowana w Sądzie Miejskim w Pradze, sygn. C 157338
(zwany dalej „Sprzedawcą”)
2 Niniejsze warunki regulują wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy i osoby fizycznej, która zawiera umowę kupna poza prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą jako konsument lub w ramach swojej działalności gospodarczej (zwanej dalej: „kupującym”) za pośrednictwem strony internetowej interfejs znajdujący się na stronie internetowej dostępnej pod adresem internetowym www.lorooro.cz (dalej „sklep internetowy”).
3 Regulamin stanowi integralną część umowy kupna. Odmienne postanowienia umowy kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszych warunków handlowych.
4 Niniejsze warunki handlowe oraz umowa kupna są zawierane w języku czeskim.
II.
Informacje o towarach i cenach
1 Informacje o towarach, w tym o cenach poszczególnych towarów i ich głównych cechach, podane są przy poszczególnych towarach w katalogu sklepu internetowego. Ceny towarów podane są wraz z podatkiem od wartości dodanej, wszystkimi związanymi z tym opłatami i kosztami zwrotu towaru, jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany zwykłą drogą pocztową. Ceny produktów obowiązują tak długo, jak długo są wyświetlane w sklepie internetowym. Zapis ten nie wyklucza negocjacji umowy kupna na indywidualnie ustalonych warunkach.
2. Wszelka prezentacja towarów zamieszczonych w katalogu sklepu internetowego ma charakter informacyjny i sprzedawca nie ma obowiązku zawarcia umowy kupna-sprzedaży dotyczącej tych towarów.
3 Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru publikowane są w sklepie internetowym. Informacje o kosztach związanych z opakowaniem i dostawą towarów podane w sklepie internetowym obowiązują tylko w przypadku, gdy dostawa towaru odbywa się na terytorium Republiki Czeskiej.
4. Ewentualnych rabatów od ceny zakupu towaru nie można ze sobą łączyć, chyba że sprzedawca i kupujący uzgodnią inaczej.
III.
Zamówienie i zawarcie umowy kupna
1 Koszty poniesione przez kupującego podczas korzystania ze środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) pokrywa sam kupujący. Koszty te nie odbiegają od stawki podstawowej.
2. Kupujący zamawia towar w następujący sposób:
• poprzez swoje konto klienta, jeśli wcześniej zarejestrowałeś się w sklepie internetowym,
• wypełniając formularz zamówienia bez rejestracji.
3. Składając zamówienie, Kupujący dokonuje wyboru towaru, ilości towaru, sposobu płatności i dostawy.
4. Przed wysłaniem zamówienia Kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych, które podał w zamówieniu. Kupujący przesyła zamówienie do Sprzedającego poprzez kliknięcie przycisku Wyślij zamówienie. Dane podane w kolejności są uważane przez sprzedawcę za prawidłowe. Warunkiem ważności zamówienia jest uzupełnienie wszystkich obowiązkowych danych w formularzu zamówienia i potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z niniejszym regulaminem.
5 Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca prześle Kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania zamówienia. Potwierdzenie to ma charakter automatyczny i nie stanowi umowy. Aktualny regulamin sprzedającego stanowi załącznik do potwierdzenia. Umowa kupna zostaje zawarta dopiero po przyjęciu zamówienia przez sprzedawcę. Powiadomienie o przyjęciu zamówienia dostarczane jest na adres e-mail Kupującego. / Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia sprzedawca prześle kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail podany przez kupującego podczas składania zamówienia. Potwierdzenie to uważa się za zawarcie umowy. Aktualny regulamin sprzedającego stanowi załącznik do potwierdzenia. Zawarcie umowy kupna następuje poprzez potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego na adres e-mail kupującego.
6 Jeżeli sprzedający nie będzie w stanie spełnić któregokolwiek z wymagań określonych w zamówieniu, prześle kupującemu poprawioną ofertę na jego adres e-mail. Zmienioną ofertę uważa się za nowy projekt umowy kupna, a umowa kupna zostaje w takim przypadku zawarta poprzez potwierdzenie przyjęcia tej oferty przez kupującego sprzedającemu na jego adres e-mail podany w niniejszych warunkach.
7 Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie do czasu otrzymania powiadomienia o przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę. Kupujący może anulować zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu sprzedającego lub adresem e-mail podanym w niniejszym regulaminie.
8. W przypadku, gdy sprzedawca popełnił oczywisty błąd techniczny przy podaniu ceny towaru w sklepie internetowym lub w trakcie składania zamówienia, sprzedawca nie jest w tym oczywiście zobowiązany do dostarczenia towaru kupującemu. błędna cena. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki informuje kupującego o błędzie i przesyła kupującemu poprawioną ofertę na jego adres e-mail. Zmienioną ofertę uważa się za nowy projekt umowy kupna, a umowa kupna zostaje w takim przypadku zawarta poprzez potwierdzenie akceptacji przez kupującego na adres e-mail sprzedającego.
IV.
Konto klienta
1. Na podstawie rejestracji kupującego w sklepie internetowym, kupujący może uzyskać dostęp do swojego konta klienta. Kupujący może zamówić towar ze swojego konta klienta. Kupujący może zamówić towar także bez rejestracji.
2. Podczas rejestracji konta klienta i składania zamówienia, kupujący ma obowiązek podania wszystkich danych w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych podanych w koncie użytkownika w przypadku jakiejkolwiek zmiany. Dane podane przez kupującego w koncie klienta oraz przy zamawianiu towaru są przez sprzedawcę uważane za prawidłowe.
3 Dostęp do konta klienta zabezpieczony jest nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta Klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie konta Klienta przez osoby trzecie.
4. Kupujący nie jest uprawniony do zezwalania na korzystanie z konta Klienta osobom trzecim.
5 Sprzedający może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza jeśli kupujący nie korzysta już ze swojego konta użytkownika lub jeśli kupujący naruszy swoje obowiązki wynikające z umowy kupna i niniejszych warunków handlowych.
6 Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, zwłaszcza w związku z niezbędną konserwacją sprzętu komputerowego i oprogramowania sprzedającego, lub niezbędną konserwację sprzętu komputerowego i oprogramowania stron trzecich.
W.
Warunki płatności i dostawa towaru
1 Cena towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową kupna mogą zostać opłacone przez kupującego w następujący sposób:
• przelewem bezgotówkowym na rachunek bankowy sprzedającego nr 6020916339/0800 prowadzony w Česká spořitelna
• bezgotówkowo za pomocą karty kredytowej
• gotówką przy odbiorze przy przekazaniu towaru,
2. Wraz z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu koszty związane z opakowaniem i dostawą towaru w uzgodnionej wysokości. O ile wyraźnie nie określono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru.
3 W przypadku płatności gotówką cena zakupu płatna jest przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna w terminie 3 dni od zawarcia umowy kupna.
4. W przypadku płatności za pośrednictwem bramki płatniczej kupujący postępuje zgodnie z instrukcjami odpowiedniego dostawcy płatności elektronicznych.
5 W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty ceny zakupu przez kupującego zostaje spełniony z chwilą zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku bankowym sprzedającego.
6 Sprzedający nie wymaga od kupującego żadnej zaliczki ani innej podobnej płatności. Zapłata ceny zakupu przed wysyłką towaru nie stanowi zadatku.
7 Zgodnie z Ustawą o rejestracji sprzedaży sprzedawca ma obowiązek wystawić kupującemu paragon. Jednocześnie ma on obowiązek zarejestrować otrzymaną sprzedaż u fiskusa on-line, w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin
8. Towar dostarczany jest kupującemu:
• na adres podany przez kupującego w zamówieniu
• poprzez odbiór osobisty w siedzibie sprzedającego
9 Wyboru sposobu dostawy dokonuje się w trakcie składania zamówienia.
10 Koszty dostawy towaru, w zależności od sposobu wysłania i odbioru towaru, wskazane są w zamówieniu kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia przez sprzedającego. W przypadku, gdy umowa przewozu odbywa się na specjalne życzenie kupującego, kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym rodzajem transportu.
11 Jeżeli zgodnie z umową sprzedaży sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, kupujący ma obowiązek odebrać towar w momencie dostawy. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest wielokrotne dostarczenie towaru lub inny sposób niż określono w zamówieniu, kupujący obowiązany jest ponieść koszty związane z powtórną dostawą towaru lub koszty związane z inną metodą dostawy.
12. Kupujący przy odbiorze towaru od przewoźnika ma obowiązek sprawdzić stan opakowania towaru i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad niezwłocznie powiadomić przewoźnika. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania wskazującego na nieuprawnioną ingerencję w przesyłkę, kupujący nie ma obowiązku odbioru przesyłki od przewoźnika.
13 Sprzedający wystawia kupującemu dokument podatkowy – fakturę. Paragon fiskalny jest wysyłany na adres e-mail kupującego.
14 Kupujący nabywa prawo własności towaru poprzez zapłatę całej ceny zakupu towaru, łącznie z kosztami dostawy, ale najpierw poprzez przejęcie towaru. Odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na kupującego z chwilą przyjęcia towaru lub z chwilą, gdy kupujący był zobowiązany do odbioru towaru, lecz nie uczynił tego z naruszeniem umowy kupna.
VI.
Odstąpienie od umowy
1. Kupujący, który zawarł umowę sprzedaży poza prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży.
2 Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni
• od daty przyjęcia towaru,
• od dnia przyjęcia ostatniej dostawy towaru, jeżeli przedmiotem umowy jest kilka rodzajów towaru lub dostawa kilku części
• od dnia przyjęcia pierwszej dostawy towaru, jeżeli przedmiotem umowy są regularne, powtarzające się dostawy towaru.
3. Kupujący nie może odstąpić od umowy sprzedaży m.in.:
• świadczenie usług, jeżeli zostały spełnione za jego uprzednią wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a sprzedawca poinformował kupującego przed zawarciem umowy, że w takim wypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy kontrakt,
• o dostawę towarów lub usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, niezależnie od woli sprzedawcy, i które mogą wystąpić w okresie do odstąpienia od umowy,
• o dostawie napojów alkoholowych, które mogą zostać dostarczone dopiero po upływie trzydziestu dni i których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnych od woli sprzedawcy,
• o dostawie towaru, który został zmodyfikowany zgodnie z życzeniem kupującego lub dla jego osoby,
• dostawa towarów łatwo psujących się, a także towarów, które po dostawie zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami,
• dostawa towaru w zamkniętym opakowaniu, który kupujący wyjął z opakowania i ze względów higienicznych nie ma możliwości jego zwrotu,
• dostarczenia nagrania audio lub wideo albo programu komputerowego, jeżeli naruszyło ono oryginalne opakowanie,
• dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism,
• dostarczanie treści cyfrowych, jeżeli nie zostały one dostarczone na nośniku fizycznym i zostały dostarczone za uprzednią wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a sprzedawca poinformował kupującego przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie mają Państwo prawo odstąpienia od umowy,
• w innych przypadkach określonych w § 1837 Kodeksu Cywilnego.
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami §1837 listu d) Kodeksu Cywilnego nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży na dostawę towaru, który został zmodyfikowany zgodnie z wolą kupującego. To jest towar spersonalizowany zgodnie z wymaganiami kupującego nie podlega zwrotowi.
4. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, kupujący musi w terminie odstąpienia od umowy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
5 Aby odstąpić od umowy kupna, kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnionego przez sprzedawcę. Odstąpienie od umowy kupna zostanie przesłane przez kupującego na adres e-mail sprzedającego lub na adres dostawy podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi kupującemu otrzymanie formularza.
6 Kupujący odstępując od umowy ma obowiązek zwrócić towar sprzedającemu w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedającemu. Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem towaru sprzedającemu, nawet jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać zwrócony zwykłą drogą pocztową.
7 Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, sprzedający zwróci mu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy, w ten sam sposób wszystkie otrzymane od niego środki pieniężne, łącznie z kosztami dostawy. Sprzedający zwróci kupującemu otrzymane pieniądze w inny sposób tylko wtedy, gdy kupujący wyrazi na to zgodę i nie pociągnie to za sobą dodatkowych kosztów.
8 Jeżeli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy sposób oferowany przez sprzedającego, sprzedawca zwróci kupującemu koszty dostarczenia towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu sposobowi dostarczenia towaru oferowany.
9 Jeżeli kupujący odstąpi od umowy kupna, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków kupującemu, zanim kupujący przekaże mu towar lub udowodni, że wysłał towar sprzedającemu.
10 Kupujący ma obowiązek zwrócić towar sprzedającemu w stanie nieuszkodzonym, niezużytym i niezanieczyszczonym oraz, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Sprzedający ma prawo jednostronnie potrącić roszczenie o naprawienie szkody wyrządzonej towarowi z roszczeniem kupującego o zwrot ceny zakupu.
11 Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna w przypadku wyczerpania się zapasów, niedostępności towaru lub gdy producent, importer lub dostawca towaru zaprzestał produkcji lub importu towaru. Sprzedający niezwłocznie informuje kupującego za pośrednictwem adresu e-mail podanego w zamówieniu i zwraca w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu od umowy sprzedaży wszystkie środki, w tym koszty dostawy, które otrzymał od niego na podstawie umowy, w w ten sam sposób lub w sposób określony przez kupującego.
VII.
Prawa do wadliwego wykonania
1. Sprzedający gwarantuje kupującemu, że towar w momencie odbioru jest wolny od wad. W szczególności sprzedawca odpowiada wobec kupującego za to, że w chwili przejęcia towaru przez kupującego:
• towar ma właściwości uzgodnione przez strony, a w przypadku braku porozumienia ma właściwości, które opisał sprzedawca lub producent lub jakich kupujący oczekiwał ze względu na charakter towaru i na podstawie reklamy przez nich wykonywane,
• towar nadaje się do celu, w jakim sprzedawca wskazuje jego przeznaczenie lub do jakiego zwykle używa się towaru tego typu,
• jakość lub konstrukcja towaru odpowiada zamówionej próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub konstrukcja została ustalona na podstawie zakontraktowanej próbki lub modelu,
• towar jest w odpowiedniej ilości, wymiarach lub wadze oraz
• towar jest zgodny z wymogami przepisów prawnych.
• Kupujący przyjmuje do wiadomości, że szablon lub wizualizacja spersonalizowanego produktu ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi jego dokładnego odwzorowania.
2. Jeżeli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania towaru przez kupującego, uważa się, że towar był wadliwy już w momencie odbioru. Kupujący ma prawo skorzystać z prawa z tytułu wady powstałej w towarze konsumpcyjnym w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od jego otrzymania.
Nie ma zastosowania:
• za rzecz sprzedaną po niższej cenie ze względu na wadę, dla której uzgodniono niższą cenę,
• za zużycie rzeczy spowodowane jej zwykłym używaniem,
• w przypadku rzeczy używanej – za wadę odpowiadającą stopniowi użytkowania lub zużycia rzeczy, jaką miała ona w chwili odbioru rzeczy przez kupującego, lub
• jeżeli wynika to z charakteru sprawy.
Nie ma zastosowania:
• za rzecz sprzedaną po niższej cenie ze względu na wadę, dla której uzgodniono niższą cenę,
• za zużycie rzeczy spowodowane jej zwykłym używaniem,
• w przypadku rzeczy używanej – za wadę odpowiadającą stopniowi użytkowania lub zużycia rzeczy, jaką miała ona w chwili odbioru rzeczy przez kupującego, lub
• jeżeli wynika to z charakteru sprawy.
W zależności od rodzaju wady kupującemu-konsumentowi przysługują następujące uprawnienia z tytułu rękojmi:
• jeżeli jest to wada dająca się usunąć – prawo do bezpłatnego, prawidłowego i terminowego usunięcia wady,
• prawo do wymiany wadliwego towaru lub wadliwych części,
• jeżeli nie jest to nieproporcjonalne ze względu na charakter wady i jeżeli takie postępowanie nie jest możliwe, prawo do rozsądnego rabatu od ceny zakupu lub prawo odstąpienia od umowy kupna
4 Kupujący ma prawo odstąpić od umowy:
• gdy chodzi o poważniejsze usterki, których nie da się usunąć w inny sposób
• w przypadku nadal występujących usterek, które były wielokrotnie, co najmniej trzykrotnie usuwane w drodze naprawy.
• będziesz mieć możliwość odstąpienia od umowy także wtedy, gdy wybrany sposób rozpatrzenia reklamacji nie będzie możliwy, np. nie będzie możliwe dostarczenie nowego towaru ze względu na jego wycofanie z oferty.
5 Sprzedawca ma obowiązek przyjąć reklamację w każdym placówce, w której możliwe jest przyjęcie reklamacji, ewentualnie także w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalności. Sprzedający ma obowiązek wydać kupującemu pisemne potwierdzenie, kiedy kupujący skorzystał z prawa, jaka jest treść reklamacji i jakiego sposobu rozpatrzenia reklamacji żąda kupujący, a także potwierdzenie terminu i sposobu rozpatrzenia reklamacji. reklamacji, łącznie z potwierdzeniem naprawy i czasu jej trwania lub pisemnym uzasadnieniem odrzucenia reklamacji.
6 Sprzedawca lub upoważniony przez niego pracownik rozpatrzy reklamację niezwłocznie, w skomplikowanych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do terminu tego nie wlicza się czasu właściwego dla rodzaju produktu lub usługi potrzebnego na fachową ocenę wady. Reklamacja, w tym usunięcie wady, powinna zostać rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji i odbioru towaru, chyba że sprzedawca i kupujący uzgodnią dłuższy termin. Daremny upływ tego terminu jest uważany za istotne naruszenie umowy i kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna. Za moment zgłoszenia reklamacji uważa się moment wyrażenia woli kupującego (skorzystania z prawa z tytułu wadliwego wykonania) wobec sprzedającego.
7 Sprzedawca informuje kupującego w formie pisemnej o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
8. Prawo z tytułu wadliwego wykonania nie przysługuje kupującemu, jeżeli kupujący przed odebraniem rzeczy wiedział, że rzecz ma wadę, albo jeżeli wadę spowodował sam.
9 W przypadku uzasadnionej reklamacji Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu celowo poniesionych kosztów poniesionych w związku z reklamacją. Kupujący może skorzystać z tego prawa u Sprzedającego w terminie jednego miesiąca od upływu okresu gwarancji.
10 Kupujący ma wybór sposobu reklamacji.
11 Prawa i obowiązki stron umowy dotyczące praw wynikających z wadliwego wykonania regulują §§ 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 Kodeksu cywilnego oraz ustawa nr 634/1992 Coll. o ochronie konsumentów.
12 Pozostałe prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedawcy za wady reguluje procedura reklamacyjna sprzedawcy.
VIII.
Dostawa
1. Strony Umowy mogą przekazywać sobie wszelką korespondencję pisemną za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Kupujący dostarcza korespondencję Sprzedającemu na adres e-mail podany w niniejszym regulaminie. Sprzedawca dostarcza korespondencję Kupującemu na adres e-mail podany w jego koncie Klienta lub w zamówieniu.
IX
Pozasądowe rozstrzyganie sporów
1 Czeska Inspekcja Handlowa z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, numer identyfikacyjny: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs, jest odpowiedzialna za -sądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich wynikających z umowy sprzedaży. Platforma internetowego rozstrzygania sporów znajdująca się pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr może być wykorzystywana do rozstrzygania sporów pomiędzy sprzedającym a kupującym wynikających z umowy kupna.
2 Europejskie Centrum Konsumenckie Republika Czeska, z siedzibą Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowy: http://www.evropskyspotrebitel.cz jest punktem kontaktowym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE ) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 i dyrektywę 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich).
3 Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Inspekcję handlową przeprowadza właściwy urząd handlowy na obszarze swojej właściwości. Czeska Inspekcja Handlowa sprawuje w określonym zakresie m.in. nadzór nad przestrzeganiem ustawy nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów.
X.
Postanowienia końcowe
1 Wszystkie umowy pomiędzy sprzedającym a kupującym podlegają prawu Republiki Czeskiej. Jeżeli stosunek ustanowiony umową kupna zawiera element międzynarodowy, strony postanawiają, że stosunek ten podlega prawu Republiki Czeskiej. Nie ma to wpływu na prawa konsumentów wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2 Sprzedającego nie obowiązują żadne kodeksy postępowania w stosunku do kupującego w rozumieniu przepisów § 1826 ust. 1 lit. e) Kodeksu Cywilnego.
3 Wszelkie prawa do strony internetowej Sprzedającego, w szczególności prawa autorskie do treści, w tym układu strony, zdjęć, filmów, grafik, znaków towarowych, logotypów oraz innych treści i elementów, należą do Sprzedającego. Zabrania się kopiowania, modyfikowania lub innego wykorzystywania serwisu lub jego części bez zgody sprzedawcy.
4 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w wyniku ingerencji osób trzecich w Sklep internetowy lub w wyniku jego użytkowania niezgodnego z jego przeznaczeniem. Kupujący podczas korzystania ze sklepu internetowego nie może stosować procedur mogących mieć negatywny wpływ na jego funkcjonowanie oraz nie wykonywać żadnej czynności, która mogłaby pozwolić jemu lub osobom trzecim na ingerencję lub korzystanie z oprogramowania lub innych elementów składających się na sklep internetowy oraz korzystania ze sklepu internetowego bez zezwolenia, jego części lub oprogramowania w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub przeznaczeniem.
5 Kupujący przejmuje na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu § 1765 par. 2 Kodeksu Cywilnego.
6 Umowa kupna wraz z warunkami handlowymi jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
7 Treść regulaminu może zostać zmieniona lub uzupełniona przez sprzedawcę. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
8 Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do regulaminu.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 23 maja 2018 roku